Sunday 24 December 2017

TENTANG DIRI SAYA




Assalamulaikum dan salam sejahtera. Nama diberi Anis 'Afifa Binti Zunkafle. Saya berusia 24 tahun. Saya dilahirkan pada tanggal 11 Januari 1993 di Hospital Besar Alor Setar. Kedah merupakan tempat kelahiran saya. Dalam keluarga saya merupakan anak sulung daripada dua adik beradik. Saya sudah berumah tangga. Makanan kegemaran saya ialah masakan ibu dan nasi kandar. Minuman kegemaran saya ialah teh o ais. Pada tahun 2000 saya memasuki sekolah rendah di Sekolah Kebangsaan Sultanah Asma di Alor Setar. Kemudian saya memasuki sekolah menengah dari Tingkatan Satu hingga Tingkatan Lima di Sekolah Menengah Kebangsaan Bandae Baru Darulaman di Jitra. Selepas Sijil Peperiksaan Malaysia (SPM), saya memilih Tingkatan Enamm mengambil masa dua tahun. Kemudia, saya melanjutkan pelajaran saya ke Universiti Utara Malaysia selama empat tahun dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Pendidikan dengan Kepujian (Moral). Saya tamat belajar dalam ijazah sarjana muda pada tahun 2017 dan saya meneruskan pelajaran dalam Sarjana Pendidkan Nilai dan Moral. Kini saya baru semester pertama dalam bidang sarjana. 

No comments:

Post a Comment

Kelebihan Blended Learning